cielo claro
  • Màx: 19°
  • Mín: 17°
21°

Newsletters: la millor estratègia de les empreses exitoses

Les newsletter són una de les estratègies de màrqueting més potents per a donar a conèixer una marca o una empresa. Amb elles es pretén incitar als usuaris que coneguin o comprin un determinat producte o servei. Són una important cridada que tot negoci hauria de seguir, per la qual cosa, si et preguntes com fer un newsletter gratis, segueix aquests consells.

Per què és important enviar newsletters?

Avui dia, la publicitat impresa no arriba a tanta gent com la digital. Per això, la majoria de les empreses envien tota la seva informació per correu electrònic, assegurant-se així que arriba a la safata d'entrada dels seus usuaris registrats.

Elaborar un mailing d'aquest tipus requereix temps i certs coneixements perquè sigui efectiva i tengui els resultats que esperes. Conèixer bé el tipus de client al qual et dirigeixes i les diferents parts que ha de contenir el newsletter és imprescindible.

L'enviament periòdic fidelitzarà als clients potencials, oferint-te majors possibilitats de conversió. Es tracta d'una espècie de noticiari no invasiu i que no tracta només d'enviar publicitat, sinó d'informar i aportar a l'usuari dades noves, informar de novetats, canvis, descomptes, ofertes...

La majoria de les persones revisen el seu correu electrònic, almenys, una vegada al dia. No obstant això, els que treballen amb ell, ho revisaran durant les vuit hores laborals. Per això, es tracta d'una de les estratègies que més empreses apliquen.

Com elaborar un newsletter gratis.

Comptar amb una ajuda extra a l'hora de preparar una newsletter professional és un gran avantatge. En Mailrelay ofereixen la possibilitat de fer el butlletí informatiu en format digital en unes senzilles passes. Està format per un equip d'experts que saben destacar el més important per a captar l'atenció del receptor.

És important tenir en compte certs aspectes en un newsletter: el disseny, la plantilla, el llenguatge, l'enviament, el contingut, les paraules clau, fer un seguiment dels resultats i que s'adapti a la legalitat. Com tot, una empresa ha d'enviar continguts a possibles clients dins del marc legal, sempre a persones que s'hagin subscrit i oferint-los la possibilitat de donar-se de baixa en qualsevol moment.

L'estructura d'un bon newsletter és la següent: la capçalera, el cos del text, el footer, les imatges, els enllaços o botons. Amb Mailrelay, només necessites registrar-te amb un nom i una direcció d'email. Després, els seus professionals ho faran tot per tu.

En una sèrie de simples passos a través dels quals t'aniran guiant, crearan els teus mailings segons el contingut que la teva empresa desitgi oferir. A més, l'eina permet gestionar totes les newsletter i observar les estadístiques dels enviaments que es facin per a descobrir quin tipus d'enviaments funcionen millor, en quin horari o quins usuaris són els més actius. És còmoda i pràctica! És la millor manera de fer un newsletter gratis, amb l'ajuda de professionals del sector i sense massa complicacions.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris