algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín:

Diferencia't de la competència i aporta valor personalitzant el teu negoci

Avui dia és fonamental diferenciar-se de la competència, per a això, una de les estratègies que sol proporcionar més èxit és la d'aportar valor personalitzant el negoci, es tracta d'una forma de crear marca, ser recognoscible perquè els nostres clients i potencials clients ens puguin reconèixer de forma inequívoca i que finalment acabin comprant els nostres productes i serveis.
Hem de tenir en compte que avui dia els consumidors estan saturats, l'alt nivell d'informació comercial i informació no comercial és tal que el consumidor se sent aclaparat i ja no sol atendre. És per això pel que en aquests temps resulta més imprescindible que mai diferenciar-se dels nostres competidors, marcar distàncies i apostar per una personalització total del nostre negoci.

Desenvolupa una imatge única i personalitzada
Cal apostar per la personalització i la diferenciació, per a això podem crear tot tipus de material personalitzat que ens permeti de forma clara tenir una imatge corporativa recognoscible i diferenciada de la resta. En una impremta online podem adquirir i encarregar tot tipus de material com a cartells, roll-ups, targetes i tot tipus de material de marxandatge amb el qual obsequiar als nostres clients i potencials clients perquè sàpiguen qui som i reconeguin la nostra marca.
Els professionals del món del màrqueting i dels negocis solen indicar que la diferenciació i l'aposta per una imatge corporativa ben definida, és un avantatge competitiu en si mateix per al nostre negoci. No estem parlant dels anys 80 i 90 quan simplement pel fet de produir un producte o oferir un servei, la gent ja ho anava a contractar pel simple fet que el mercat no estava saturat, no, avui dia estem tractant d'entrar en mercats molt saturats en els quals molts competidors oferiran el mateix que nosaltres, per això és fonamental diferenciar-se.

Compta amb un espai diferenciador
Si a més tenim un local a peu de carrer, o una oficina, hem de pensar que es tracta d'una magnífica oportunitat per poder reforçar la presència de la nostra imatge de marca i traslladar al nostre client i potencials clients, una experiència més tangible en el que a l'experiència de marca es refereix.
Tenir el nostre local o oficina perfectament decorat amb vinils en les parets, targetes, fullets, marxandatge i diferent cartelleria, traslladarà al client a una experiència en la qual viurà la nostra marca i reforçarà la seva capacitat per reconèixer la nostra imatge corporativa allà on vagi. Es tracta d'una forma d'afermar en els seus records tot el que té a veure amb els nostres colors corporatius, logotip i imatge corporativa en definitiva. Gràcies a aquest tipus d'estratègies, estarem establint un fort vincle amb el client que sens dubte resultarà positiu per al nostre negoci.
Apostar per aquest tipus de material personalitzat és fonamental, si com abans comentem, volem destacar enfront de la competència. Gràcies a una bona estratègia visual, podrem situar-nos com a empresa de referència en el nostre sector per als nostres clients i passarem de ser un de més, a ser la seva elecció en la seva propera compra sigui el que sigui el producte o servei que estiguem venent.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Vergonya, fa mes de 3 anys

No teniu vergonya.
Presentar com a notícia un post de propaganda i màrketing d'una empresa és un insult al lectors.
Diferenciar clarament la informació, de la opinió i de la propaganda forma part de la més elemental ètica periodística.
Cosa que aquesta publicació sembla que cada vegada té menys.

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris