nubes dispersas
  • Màx: 17°
  • Mín:
14°

Palma se'n va a la captura del mercat turístic xinès

En el marc d'una nova línia estratègica de promoció de la ciutat, Cort presentà una sèrie de mesures perquè la capital balear sigui una destinació dels asiàtics

"Volem potenciar Palma entre les principals destinacions europees dels viatgers xinesos". Així ho va manifestar la regidora de Turisme de Cort, Joana M. Borràs, qui anuncià que l'Institut Municipal de Turisme de l'Ajuntament de Palma (IMTUR) participarà entre el 22 i el 25 de setembre a la PATA Travel Mart, a Hangzhou, la Xina, on es duran a terme fins a 38 reunions amb touroperadors de diferents indrets asiàtics. "És la primera vegada que l'Ajuntament de Palma es presenta en aquesta fira turística i la iniciativa respon a la nova línia estratègica de promoció turística de la ciutat", assegurà Borràs.

Conscients que serà un procés "a llarg termini", amb aquesta iniciativa, des de Cort tenen com a objectiu "obrir la ciutat a nous mercats", segons Borràs, qui assenyalà que "en època de recessió és un bon moment per fer contacte amb operadors turístics que necessiten cercar nous productes". Tot i això, la regidora de Turisme deixà clar que "no implica deixar de banda el turisme britànic i alemany". Per part seva, el gerent de l'IMTUR, Pedro Oliver, explicà que, amb Palma com a punt principal, els turistes xinesos realitzaren visites a les ciutats de Bilbao i Sevilla, "oferint així a aquest turista una altra opció a banda de Madrid i Barcelona". En aquest sentit, Oliver indicà que "encara que es visitaran les tres ciutats, Palma sempre serà el punt d'arribada i de partida, per l'existència d'un aeroport de connexió, ja que la principal unió entre Europa i la Xina és a través de Frankfurt".

Mercat femení

Així mateix, d'entre el mercat xinès que es pretén captar amb aquesta nova estratègia, destaca el travel woman, una especialitat habitual a la Xina en la qual dones d'aquella nacionalitat tenen per costum fer viatges internacionals d'uns 15 dies, ja sigui en solitari, mare i filla, o bé en grups. Així mateix, van destacar que, sigui home o dona, el turista xinès es caracteritza per un poder adquisitiu mitjà-alt i també per un alt nivell cultural. Les estades solen ser d'uns 15 dies, encara que des de l'IMTUR es preveu que podrien dormir entre 2 i 3 nits a la capital balear.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris