algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:

La col·lecció única de Cavalli per a la cadena de botigues H&M s'esgota en només deu minuts

A Palma hi havia una cua de dues-centes persones

Poc més de deu minuts, trenta a Palma, han durat les peces de roba que un dels més coneguts dissenyadors del moment, Roberto Cavalli, creà per a la cadena de botigues sueca H&M. La roba del dissenyador italià arribà només a dos-cents establiments dels que la cadena té arreu del món, entre els quals s'hi trobaven les botigues de Palma, Madrid, Barcelona, Marbella i Bilbao.

Abans que la botiga de Palma, ubicada al passeig del Born obrís les seves portes al públic «al voltant de dues-centes persones esperaven impacients l'obertura per aconseguir alguna de les peces de la col·lecció de Cavalli» assenyalà la directora de la botiga, Yolanda Díaz-Salazar. En tan sols mitja hora ja no quedava cap peça del dissenyador pel que fa a la col·lecció de dona. «Ha estat una allau de gent que, literalment, arrencava la roba dels penjadors» afegí. Els homes s'han mostrat més prudents i les peces masculines del dissenyador italià han trigat més estona a desaparèixer.

La col·lecció especial dissenyada per Cavalli ha cuidat, fins i tot, les bosses i els clients s'enduien les seves compres en una bossa de mà creada especialment i com un dels complements perfectes per aquesta col·lecció única. Pel que fa a la col·lecció limitada de Cavalli per H&M «és ell, ningú que hagi vist la roba dubta que sigui dissenyada per Roberto Cavalli, els estampats de lleopard i zebra el delaten» declarà Díaz-Salazar. Per a la dona, hi havia des de camises, vestits, tops, abrics i roba interior. El dissenyador, que vesteix les estrelles més modernes del món del cinema i del rock nacional i internacional, va decantar-se per un home més seriós, donant protagonisme a colors més discrets com el negre, el blau marí o el marró a camises, americanes, abrics i pantalons.

La situació viscuda ahir a les botigues de la cadena H&M superà, sens dubte, qualsevol expectativa. «En altres ocasions, com amb les col·leccions de Stella McCartney, els belgues Viktor & Rolf o la mateixa Madonna, la roba s'acabava en poc més d'una hora, però la bogeria d'ahir no l'havíem viscuda mai», assenyalà la directora de la botiga de Palma.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris