El batle de Palma, José Hila, ha anunciat aquest dimecres la creació d'un grup de treball entre el Govern, l'Ajuntament i l'Autoritat Portuària de Balears (APB) per a abordar de forma conjunta la problemàtica dels creuers a Palma.
Així ho ha expressat en declaracions als mitjans després de reunir-se amb la presidenta del Govern, Francina Armengol, en el Consolat de Mar en les quals ha subratllat l'aposta de Cort per un turisme «de qualitat i no de quantitat», estratègia que el Consistori també defensa en el cas del turisme de creuers.
«Apostam per un turisme de qualitat i no de quantitat en tots els segments turístics, també en el de creuers», ha assegurat Hila, qui ha reiterat que les tres institucions cercaran «mesures» de forma conjunta per a abordar la qüestió.
Així mateix, també ha explicat que la «voluntat» del Consistori de Palma és presentar un projecte a l'any a s'Arenal als projectes finançats per l'Impost de Turisme Sostenible (ITS) amb la finalitat de «millorar» l'espai públic de la zona.
Cort, Govern i APB crearan un grup de feina per abordar la problemàtica dels creuers
COMENTARIS
De momento no hay comentarios.
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).