cielo claro
  • Màx: 19°
  • Mín: 18°
19°

Palma presenta el seu Catàleg d'establiments emblemàtics en la World Travel Market de Londres

El batle de Palma, Antoni Noguera ha presentat aquest dilluns en la fira turística World Travel Market de Londres el 'Catàleg d'establiments emblemàtics' com «un producte més» per a la promoció de la ciutat al mercat britànic.

Noguera ha aprofitat la inauguració per donar a conèixer aquest projecte d'establiments emblemàtics, que ha qualificat de «molt important» per a la ciutat.

En aquest sentit, el batle ha destacat «la importància d'aquests comerços amb història; negocis familiars que desprenen l'aroma d'una ciutat autèntica, allunyada de les grans marques i de les franquícies».

Durant la seva intervenció, ha volgut subratllar que aquests establiments, «a més d'oferir productes de qualitat ofereixen un tracte exquisit, generen riquesa i llocs de treball, ajuden a empènyer l'economia local i la qualitat de vida de la ciutadania».

Adrover aposta per mantenir l’autenticitat de Palma

Per la seva banda, la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, s'ha mostrat «molt satisfeta» amb la posada en marxa d'aquesta iniciativa i ha assenyalat que «durant els últims tres anys» l'Ajuntament de Palma ha estat treballant per crear «des del consens», un protocol d'actuació i una bateria de mesures per «protegir, fer valdre, donar continuïtat i sobretot mantenir l'autenticitat» de la ciutat «mitjançant els 78 establiments centenaris que formen part del catàleg que hem elaborat».

En aquest sentit, Adrover ha afegit que «es pretén, a més de contribuir al seu coneixement, el manteniment i la promoció, sensibilitzar a la ciutadania i el visitant respecte dels seus valors i el model de ciutat que volem ser».

Així mateix durant la seva intervenció, la regidora ha declarat que «Palma no seria la mateixa sense aquests establiments, i que protegir l'autòcton ens fa únics».

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris