cielo claro
  • Màx: 26°
  • Mín: 26°
26°

Augmenten un 77,4% les reserves de paquets turístics a Palma aquest hivern

26-02-2018

La Fundació Turisme Palma 365 ha anunciat aquest dilluns al matí els resultats obtenguts a la campanya de promoció turística realitzada conjuntament amb la companya britànica Jet2.com al darrer trimestre de l’any passat. 

El gerent de la Fundació, Pedro Homar, ha explicat que la campanya ha estat un èxit i ha generat una alta rendibilitat i un gran retorn de la inversió. Així mateix, hi ha afegit que més de 3.000 persones han reservat un vol o un paquet urbà a la ciutat de Palma durant la temporada d’hivern 17/18, coincidint amb el període de campanya, la qual cosa representa un increment interanual d’un 77,4%.

Així mateix, els compradors d'un paquet urbà mitjançant l’operador turístic Jet2 CityBreaks varen augmentar un 3% en comparació amb les mateixes dates de la campanya el 2016.

D’altra banda, la Fundació, continuant amb la seva estratègia de promoció i comunicació al mercat britànic, ha organitzat amb col·laboració amb Jet2.com un viatge de familiarització amb destacats prescriptors d’aquest mercat. Concretament, es tracta de cinc creadores de continguts en línia especialitzades en gastronomia i destinacions urbanes. Durant quatre dies tenen l’oportunitat de conèixer l'oferta de la ciutat durant els mesos d’hivern.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris