nubes rotas
  • Màx: 23°
  • Mín: 22°
21°

El petit i mitjà comerç aposta per una Palma com a «centre de diversió»

Imatge del cartell de la Campanya.

28-11-2015Pimeco/Afedeco

Les patronals de comerç Pimeco i Afedeco, amb el suport de BMN-Sa Nostra, han presentat aquest dissabte la campanya «Palma, tot un centre de diversió», l'aposta de dinamització comercial més gran de tot l'any.

El president d’Afedeco, Rafael Ballester, ha explicat que «la campanya comptarà amb més de 60 atraccions diferents en 14 emplaçaments de la ciutat» i ha afegit que «aquest any els comerços també regalaran amb les compres tiquets de pàrquing en diferents aparcaments municipals».

Ballester ha detallat que «es tracta d'una campanya de fidelització de clients cap al comerç urbà de Palma», els quals «ofereixen als seus clients amb cada compra tiquets gratuïts perquè puguin gaudir de les diferents atraccions distribuïdes al llarg de la ciutat, incloent la pista de gel i el trenet de Nadal a Cort».

El president de Pimeco, Bernat Coll, ha destacat la gran importància d'aquest tipus d'accions tant per a la imatge de la ciutat com per al comerç local i ha recordat que «enguany la campanya compta amb un component solidari gràcies a la participació de l'ONG SOS Mamàs, els qui instal·laran en sis llocs de la ciutat diversos punts en els quals els ciutadans rebran tiquets per a les atraccions a canvi de 1 kg de menjar no perible, que anirà destinada als més desfavorits».

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris