cielo claro
  • Màx: 21°
  • Mín: 21°
21°

Denúncia

Els meus pares varen venir a Palma de Mallorca a visitar-me la passada quinzena de setembre. Es van allotjar en un hotel a Can Pastilla. L'estança va ser agradable fins que, el passat dia 8 de setembre varen sortir de l'habitació i com sempre feien, varen deixar les claus a la recepció (en un calaix que tenen habilitat per a aquesta ocupació). Després d'un parell d'hores varen tornar a l'hotel. Quina va ser la seva sorpresa quan en demanar al recepcionista per la seva clau, aquest no la va trobar. El recepcionista els va comentar que aquella clau ja l'havia lliurat a un altre client; va ser llavors quan varen cercar la clau mestra sabent el que havia succeït.

En entrar a l'habitació, els meus pares varen veure que les seves coses estaven regirades i que els faltaven els doblers i una càmera de vídeo.

Els robatoris són una mala experiència per a tots però, el que més impotència fa, és la poca importància i el poc suport que varen rebre els meus pares. Malgrat ser en una ciutat desconeguda, no els van facilitar un mitjà per arribar a la Policia ni indicacions per a l'accés a la comissaria més propera, que per cert està a 3 quilòmetres. La direcció no va demanar disculpes en cap moment, ni va mostrar cap comprensió, l'únic va ser informar els meus pares que l'hotel no tenia cap responsabilitat en aquest cas. Dient literalment: «Són coses que passen», sense prendre cap iniciativa en l'esdeveniment i quedant-se com a mers espectadors com si el problema fos exclusivament del client.

No entenc com no hi té responsabilitat quan ha estat un empleat de l'hotel el que ha donat la clau al lladre, la clau era en possessió de l'hotel, per la qual cosa, jo entenc que està sota la seva responsabilitat, si no, informin els seus clients que s'emportin la clau quan surtin de l'hotel, perquè l'hotel les lliura als lladres i permet que surtin per la porta totalment impunes. Malgrat tot el que robaren, en realitat l'únic que demanàvem era una disculpa i una mica de comprensió i respecte pels seus clients, perquè som persones i no sols un número d'habitació.

Gorka Salomón. (Rebuda per e-mail).

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris