Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
30.000 persones han sortit aquest diumenge pels principals carrers de Palma, en una exitosa manifestació que ha estat convocada per la plataforma Menys Turisme, Més Vida, coordinada amb diferents ciutats del sud d'Europa, i que ha tengut lloc de manera simultània a Eivissa i a Barcelona, per a denunciar la turistificació.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
lord KO el O.K.,diario,abc,la razón,o el mundo?. La U.H.,es nota massa cap a ón tira,s'escora moltíssim cap a la dreta i ultradreta,vasta veura els comenraris de un succes,totduna la nacionalitat( marroquí,africa...)i si és espanyol...es una altra història.
8.000 según Última Hora