Convocats cinc dies de vaga a l'hostaleria i manifestacions a Mallorca, Menorca i Eivissa
La Comissió Executiva de la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum d'UGT (FeSMC UGT) ha acordat aquest dilluns la convocatòria formal d'una vaga general al sector de l'hostaleria de les Balears per als dies 10, 18, 19, 25 i 31 de juliol, a més de manifestacions a Mallorca, Menorca i Eivissa.
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Aquests són els guardonats als premis literaris Pare Colom 2025
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.