Presenten la plataforma Liderem Illes Balears, per a impulsar el lideratge juvenil i la participació política

TW
0

CaixaForum Palma acull aquest dilluns a les 19.00 hores la presentació de la plataforma Liderem Illes Balears, un projecte apartidista per a impulsar el lideratge juvenil, la participació política i la creació d'oportunitats.

La plataforma compta arreu de l'Estat amb més de 15.500 membres i ha estat clau en iniciatives com els premis Líder Jove, la proposta de llei +Salut Mental i altres iniciatives portades al Congrés espanyol.

La presentació d'aquest dilluns espera comptar amb la presència de mig miler de joves de les Balears i reunirà estudiants, professionals de diferents sectors, empresaris i representants institucionals per a fomentar el talent juvenil, enfortir connexions i generar noves oportunitats a sectors clau.

Entre els assistents a l'acte hi haurà la presidenta del Govern, Marga Prohens, que serà rebuda pel president de Liderem, Tomàs Güell, i la responsable de Liderem Illes Balears, Leonor Pons.