Cinc individus, entre els quals dos candidats de VOX, agredeixen una regidora del PSOE
El PSOE ha denunciat l'agressió per part de cinc individus, entre els quals dos candidats de VOX, a una regidora del partit a un municipi de la Comunitat de Madrid.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una bona carta de presentació i publicitat real pels nazi-fatxes nyordos! Que segueixin així!
Bueno, a ver qué resulta de la investigación y evitar juicios paralelos, prefabricados y precocinados en más de una ocasión por el estercolero progremediático.
Els nazi-fatxes amb la violència sempre a flor de pell. Arruix !!!!!
S'imaginen, si a això ho hagués fet un partit d'esquerres, nacionalista, independentista, etc? Però com que ho fan els que s'auto-anomenen "gente de bien", la majoria de mitjans ni ho publiquen, ni ho esmenten. I per tant no ha passat. Supòs que els dos impertinents reclamaran " la otra versión", per disculpar-los i donar la culpa a la víctima.
Si alguien se pasa de la raya, sea quien sea, hay que meterle mano y que pague. He votado, en alguna ocasión a VOX, pero condeno estas cosas si ocurrieron tal como las cuentan. Ahora falta saber los motivos por lo cuales cinco personas agreden, supuestamente, a dos mujeres.
hasta ahora los violentos solían ser gente de izquierdas contra gente de vox , hay muchos vídeos en la red que lo muestran. Los más intolerantes suelen ser los de izquierdas que encima se atreven a llamar fascistas a los que no piensan como ellos. Existen evidencias objetivas de todo ello basta por darse una vuelta por internet y ver las noticias.
Estan acabats, la gent no vol personatges violents i pintorescs. Estrafolaris. Tic, tac, tic, tac.