El Govern llança la campanya «Sou grans», per fomentar la participació i posar en valor el voluntariat a edats madures
La Vicepresidència i Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica del Govern inaugura una campanya de sensibilització per remarcar la feina que fa la gent gran al món del voluntariat i fomentar la seva participació. L'any passat, el GOB va dedicar la Setmana del Voluntariat a reconèixer la tasca dels més joves, i enguany volen apreciar la feina dels voluntaris més grans, per animar-los a participar, o continuar participant, en les diferents iniciatives de voluntariat desplegades a les Illes.
També a Illes Balears
- Neix el Festival Reacciona, en suport als mitjans de comunicació mallorquins en català
- El Borbó designa Rafel Nadal com a 'marquès del Llevant de Mallorca'
- Un grup de docents parodia el pacte PP-Vox amb una acció teatral davant el Consolat i du a Prohens una camisa de la Falange
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Jorge Campos diu que el Bisbe de Mallorca és «separatista»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta campanya s'assembla a aquelles que feia na Munar per rentar la cara a la denominada tercera edat. Però el que sorpren més és que amb la quantitat d'assessors, secretaris, afiliats i militants amb aspiracions que temen els polítics encara hagin de menester voluntaris.