algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín:

La campanya #Nosiguisase mostrarà els efectes de l'alcohol amb simulacions

La coordinadora autonòmica de Drogodependència, Francisca Bibiloni, ha destacat la importància de conscienciar a la població adulta perquè siguin exemple dels menors. | Govern

La campanya #nosiguisase, dissenyada en l'àmbit del Pla d'Addiccions i Drogodependències de les Illes Balears (PADIB), dependent de la Conselleria de Salut i amb la participació dels consells insulars, visitarà a partir d'aquest dijous diversos municipis durant la celebració de les festes populars amb l'objectiu de sensibilitzar joves i adults sobre la prevenció de consum abusiu d'alcohol.

La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha explicat que Formentera serà el punt d'inici a les festes de Santa María en la qual estaran present personal especialitzat durant la nit, per donar consells preventius, fer proves d'alcoholèmia i posar en pràctica activitats simuladores que mostrin els efectes negatius de l'alcohol.

Els municipis visitats durant el mes d'agost seran Sencelles, Alaró, Ferreries, Sóller i Felanitx, mentre que al setembre passaran per Sant Antoni de Portmany, Bunyola I Binissalem, podent presentar-se en altres punts de l'illa durant altres festes estivals.

La coordinadora autonòmica de Drogodependència, Francisca Bibiloni, ha destacat la importància de conscienciar a la població adulta perquè siguin exemple dels menors.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 3
Siguiente
Per Uffff!, fa mes de 7 anys

El fatxa avui està horrorós. Es veu que no li queda medicació, ni tampoc ningú de carn i ossos, per aplacar la seva violència, pel que ho fa pagar a aquest pobre diari.

Valoració:6menosmas
Per PlusUltra, fa mes de 7 anys

Slort te necesitamos vente a poner orden beeeeeeee beeeeeee

Valoració:0menosmas
Per PlusUltra, fa mes de 7 anys

Bravo!, sabe opinar además de insultar, @alqühol, que palabros más bien dichos, así me gusta con nivel. No tenemos por aquí algún camisa verde para darnos lecciones? O se nos han ido a alguna Bbbbeeeeee Beeeeeeeeerbena?

Valoració:0menosmas
Per M, fa mes de 7 anys

No veig que sigui encertada aquesta campanya. Els asets son uns aimals feiners i els mallorqiins estan en vies d'extinció i s'han de protegir. I que jo sàpiga, no beuen alqühol.

Valoració:6menosmas
Per PlusUltra, fa mes de 7 anys

Gracias @M, por hacerme caso..., y sabes hablar de la noticia, o cuentas ovejas?, beeeeeee beeeeeee. Estás enfermo? Me estás haciendo caso? Te contradices mucho...

Valoració:0menosmas
Per M, fa mes de 7 anys

I si parlam de la notícia i, deixam de fer cas a un pobre malalt que només vol que li facem cas?

Valoració:5menosmas
Per PlusUltra, fa mes de 7 anys

Beeeeeeeee beeeeeeeee

Valoració:0menosmas
Per slort, fa mes de 7 anys

La cosa que molesta més els "trolls" (els que escriuen en foraster en aquest fòrum ho són) no és que valorin els seus comentaris en vermell o que opinin en contra d'ells -això els permet de continuar replicant-; sinó que no els facin cas. Per tant, allò que podem fer és no respondre'ls, deixar-los la puntuació en blanc i, molt millor encara, no llegir les seves opinions. D'aquesta manera, la provocació que pretenien no fa efecte.

Valoració:7menosmas
Per Perdre el temps, fa mes de 7 anys

ARRUIX perd el temps. Se pensa batallar amb un castellà ultra però en realitat, es baralla amb el gonella sonat de sempre. Aquí de fatxes només en escriuen un o com a màxim dos, ja que cal saber si el mallorquin és un altre, que o bé, es tracta d' una personalitat fictícia que pretén donar la imatge d'un individu encara més curt o és un pobre desgraciat que també s' ha ficat per enmig.

Valoració:9menosmas
Per Pocavergonya, fa mes de 7 anys

Se necessita ser molta mala raça, per dir això que has dit, Plus Ultra. Per aquest motiu, perquè malgrat sigui una mentida a voltros intenteu despullat-nos de tot la memòria del nostre poble per ficar les vostres merd€a, és pel principal motiu que Catalunya es vol independitzar d'Espanya.

Valoració:8menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 3
Siguiente