Pedro Horrach abandona la fiscalia anticorrupció per exercir l'advocacia
Pedro Horrach Arrom (sa Pobla, 1966) abandona la Fiscalia Anticorrupció per dedicar-se a l'exercici de l'advocacia privada a Palma. Horrach passarà a la història judicial d'aquest país per haver abanderat des de Mallorca una lluita sense caserna contra la corrupció, que li ha portat a investigar més de mig centenar de causes, encara que les més famoses han estat Nóos, Scala, Palma Arena, Son Espases, Peatge i Voltor.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Clam davant del Parlament contra la llei macrourbanitzadora de PP-Vox: «No és un govern, és una promotora»
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ara podrà defensar els corruptes amb les butxaques seves plenes!
Bon misser, segur.
L'ha fixat la casa real com a misser de la infanta.
Segurament deixarà passar una bona temporada, fins que s'oblidi un poc el paperots que ha fet y al cap d'una anyets d' excedència voluntària, tornarà a la seva carrera de Fiscal. Esper que durant aquest temps al dic sec, si no li surten clients, que almanco tengui doblers per viure.
Ara ja ha cumplit els seus serveis com a traidor de la justicia i fel adorador dels lladres amb llinatges monarquics. Es una vergonya per a tots els poblers tenir entre nosaltres un personatge com aquest.