Alternativa demana que la semipeationització del port es faci en una fase
Alternativa ha denunciat que ha arribat el mes de desembre i que la primera el Port de Pollença es troba completament buida però “intacta” sense que s'hagin iniciat les obres de semipeationització. El partit considera que aquesta situació és “preocupant” | Foto: Alternativa per Pollença
Alternativa per Pollença ha reclamat a l'equip de govern municipal que no faci les obres de semipeationització del port en dues fases sinó amb una, una vegada finalitzada la temporada de 2015. El partit també ha mostrat la seva “preocupació” pel retard en les obres.
Alternativa ha assegurat que l'equip de Govern no ha convocat la junta de portaveus per explicar el desenvolupament del projecte. El patit ha assegurat que el batle va contestar que l'Ajuntament “ja havia fet tota el que havia de fer” i que ara el calia que el Consorci Borsa d'Allotjaments Turístics havia de treure a licitació les obres.
La formació política ha considerat que estem a principis de desembre i que consideren que “iniciar unes obres tan importants com aquestes en dues fases, fent la primera en gener per aturar-les el març, que és la idea que en aquest moment té l'equip de govern amb el suport d'UMP, seria una temeritat que només s'entendria per la proximitat de les eleccions”.
Alternativa per Pollença ha demanat, en aquest sentit, a l'equip de govern “que les obres es comencin una vegada finalitzada la temporada 2015, amb tranquil·litat i en una sola fase pel bé comú”.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.