algo de nubes
  • Màx: 29°
  • Mín: 22°
29°

Una motorista mor a Portopí després de ser envestida per un camió

La jove perdé la vida de camí a l'hospital

Una jove d'una vintena d'anys va morir ahir horabaixa en un accident de trànsit en ser envestida per un camió quan circulava en moto per davant el centre comercial Portopí, a Palma. Miquelín Alcántara de la Rosa perdé la vida de camí a Son Dureta.

Segons informà un portaveu de les Ambulàncies de les Illes Balears, l'accident es produí quan la jove sortia d'un revolt en direcció a l'avinguda de Joan Miró davant l'esmentat centre i de sobte va ser envestida per un camió, que copejà brutalment la moto per la part posterior. La infortunada jove perdé l'equilibri i es copejà contra l'asfalt.

Els vianants que presenciaren el desagradable fet i el mateix conductor del camió involucrat a l'accident varen veure que l'estat de la jove era greu. Aquesta havia quedat estesa a terra en estat semiinconscient. Tot i que parlava, el que deia era del tot inintel·ligible.

Pocs minuts després el personal sanitari d'Ambulàncies de les Illes Balears es presentà en el lloc de l'accident. Per mor de l'estat de la víctima es decidí qua calia actuar amb urgència. Els metges provaren de reanimar la jove, que entrà en una fase crítica. Tot i els esforços del personal sanitari no es va poder fer res per salvar la vida de la jove, que morí de camí cap a Son Dureta.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.