algo de nubes
  • Màx: 29°
  • Mín: 23°
25°

TEKA: «Per a nosaltres és imprescindible la proximitat amb el consumidor, oferim els nostres serveis en tots els idiomes»

El passat 19 de juny dBalears es feia ressò de la denuncia d'una lectora cap a la companyia Sat Baleares, domiciliada al carrer Alfons el Magnànim de Palma (i que a la notícia relacionava amb el servei tècnic oficial de l'empresa Teka). La lectora explicava les peripècies que havia hagut de passar pel sol fet de voler usar la llengua pròpia de Mallorca, la llengua catalana.

La responsable del departament de comunicació de TEKA INDUSTRIAL S.A. s'ha posat en contacte amb dBalears per desmarcar-se de l'empresa Sat Baleares i explicar que no pertany a la xarxa de serveis tècnics oficials de TEKA.

La representant de TEKA també fa diverses consideracions sobre el contingut de la notícia publicada per dBalears: «Ja en el mateix títol es dóna una imatge negativa de la nostra empresa i poc fidel a la nostra ètica professional. Per a nosaltres és imprescindible la proximitat amb el consumidor i per això, el nostre servei d'atenció al client ofereix els seus serveis en tots els idiomes del territori nacional. Si un client contactés amb un dels nostres dos serveis tècnics oficials a Palma, seria atès en l'idioma preferit en atenció a les varietats lingüístiques del territori.»

La responsable del departament de comunicació TEKA també explica «Per a nosaltres, la satisfacció del client és el primer i en cap moment ens agradaria estar relacionats amb conflictes lingüístics ni de qualsevol altra índole, que a més de ser incerts, puguin danyar la nostra reputació.»

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per M, fa devers d'un mes

Jo me crec el que diu la responsable de comunicació de TEKA, perque si hi ha empreses que se fan passar pels serveis tècnics oficials de la seva marca, a més de donar un servei penós que en massa casos acaben amb un electrodomèstic nou, se dediquen a maltractar als clients,fins i tot atrevint-se a prohibir parlar la llengua d'aquí, que a aquesta comunitat és tan oficial i tan digna com ho pugui ser el Castellà, faltant al respecte al client i a tots els catalanoparlants, el mal que els fan és incalculable.
Totes aquestes empreses haurien de fer públics els seus serveis tècnics oficials i deslligar-se de gent impostora, que amb la seva feina mal feta i la seva manca de modals i de respecte, fan baixar les ventes de les empreses a les que mentint i enganant al públic, diuen representar.

Valoració:5menosmas
Per Catalufa, fa devers d'un mes

Sorpreses. Sat Balears no és servei oficial de Teka. Però fa servei tècnic de Teka. Però Teka no és responsable de res del que facin. Però sí de la qualitat del servei (o tampoc?). La pregunta és com pot saber un client si un servei tècnic és oficial o no per garantir que serà tractat com cal. I ja de traca, el retret: "Ja des del títol es dona mala imatge de nosaltres". Quins periodistes més dolentots! Un retret en un missatge de descàrrec (que no de disculpa!). El que deia, de traca.

Valoració:3menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris