cielo claro
  • Màx: 31°
  • Mín: 22°
22°

La propietària de la cerveseria Cruz Blanca de Palma es desmarca del cambrer que no va voler atendre uns joves: «Tenc molt de respecte per totes les llengües»

La propietària de la cerveseria Cruz Blanca de Palma ha lamentat els fets succeïts al seu establiment el passat dimarts quan un client no va ser atès pel fet d'haver-se dirigit al cambrer en català.

dBalears s'ha posat en contacte amb Pilar B. Propietària del local, que s'ha desmarcat de l'actitud del cambrer i ha manifestat el seu «màxim respecte per totes les llengües» i ha valorat que, «en uns moments tant complicats per tothom, ha de quedar clar que tothom és benvingut i que tothom serà ben atès en aquest local».

La propietària de la cerveseria Cruz Blanca de Palma havia qualificat, en el seu Facebook, els fets de «traspiés sin ninguna maldad».

D'altra banda, dBalears ha pogut saber també que els fets han estat denunciats a l'Oficina de defensa dels Drets Lingüístics.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente
Per observador, fa 4 mesos

propietària Pilar B., se t´ha vist el plomall i la teva opinió no és creïble, tan sols cerques salvar el teu negoci.

Valoració:0menosmas
Per Tal para cual!, fa 4 mesos

Jo no hi tornaria posar els peus.
Quan el contractà ja sabia com era!

Valoració:2menosmas
Per Yo misma, fa 4 mesos

Llega un momento en que parece increíble los comentarios "absurdos" sobre el tallar-cortado.
No creo que sea normal leer comentarios desde que el local está sucio y se sirve maña comida. Por favor... Vamos a intentar ser un poco más cívicos.
Bastante sufre la hostelería para que por un error de entendimiento vayamos a desprestigiar un local que está luchando cada día para sobrevivir y mantener al personal.
Eso sí es de admiración.
Un abrazo grande EQUIPO CRUZ BLANCA

Valoració:-1menosmas
Per dic, fa 4 mesos

David: Si el client és d´aquells que no pot sentir ni un vocable en castellà sense sentir-se ofès,deu estar ofès tot el dia perquè el castellà s´escolta per tot arreu.

Valoració:-4menosmas
Per Lluis, fa 4 mesos

Suposo que a palma deuen servir cada dia a gent que parla català. O era el primer dia del cambrer, o potser feia dies que hi era i ningú s'havia queixat fins ara. Un mal dia del cambrer? Es el que tenim els catalans, que exterioritzem poc les queixes. Som mes com els japonesos que deixen d'anar als llocs on no els tracten bé, pero sense fer soroll.

Valoració:8menosmas
Per Norma, fa 4 mesos

Si a Castella és normal el castellà, a Catalunya ho és el català, i que per això té el nom que té. Tot el demés són excuses de mal pagador, i a les espanyes en saben molt d´això darrer.

Valoració:14menosmas
Per dic, fa 4 mesos

Sonia : Que el client sempre te raó no es diu només a la hosteleria sinó a tots els comerços i negocis de cara al públic.Dubto això que dius de les sancions.Quans catalans ens han humiliat a la nostre terra exigint-nos parlar en castellà "porqué estamos en España".

Valoració:21menosmas
Per balearium, fa 4 mesos

La campaña panca no surte efecto.

Valoració:-30menosmas
Per Vanessa, fa 4 mesos

H

Valoració:0menosmas
Per Dolors, fa 4 mesos

No estic d' acord del tot que aixo sigui una qüestió. De cultura nomes, es una qüestió de respecte, hi ha persones molt cultes que tenen la mateixa actitud prepotent i seria bo recordarlos-hi una dita en el seu idioma: "alli donde fueres, haz lo que vieres" i una en la meva llengua " es de ben parits, ser agraits"...perque si no es aixi, poden donar mitja volta i tornar allà on eren.
Dia si i dia no hem d' aguantar atacs mal educats de cambrers, guardies civils, funcionaris, tan me fa: JA EN HI HA PROU. Jo, com en "Carrizosa", parlo catala perque EM DON LA GANA, ES LA MEVA LLENGUA i a mes ames
Hi TING DRET!!!

Valoració:41menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris