algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín: 10°
10°

El Consell organitza 'Mallorca Virtual Show', una fira en línia per a promocionar els productes turístics de l’illa

El conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, i la directora de Turisme del Consell de Mallorca, Lucía Escribano, han presentat la Mallorca Virtual Show, que es durà a terme el 16 de desembre, de les 10 a les 16 hores.

Serra ha destacat que aquesta fira «és un exemple de cooperació publicoprivada: l’hem organitzada de manera coordinada amb el sector. Hem creat un espai obert a tota la xarxa d’actors turístics, nacionals i internacionals, perquè puguin conèixer de primera mà i contactar directament amb el sector de Mallorca».

Es tracta de la primera fira virtual que organitza Turisme per a promocionar els productes prioritaris que ofereix l’illa i que s’ha organitzat en col·laboració amb els grups de producte següents: esports i turisme actiu, gastronòmic, patrimoni cultural i ecoturisme, MICE i Premium. Així mateix, a la fira també hi haurà un espai propi per als municipis turístics de Mallorca.

«Volem estar en primera línia de sortida per tal que els nostres mercats potencials (Alemanya, Regne Unit, Espanya, els països nòrdics, França, Benelux i Itàlia) estiguin puntualment informats i tinguin tots els elements necessaris per fer de Mallorca la seva primera opció per a les seves vacances», ha afegit el conseller. «És la primera fira virtual de producte de Mallorca, però no descartam continuar-ne realitzant en el futur, ja sigui de varis productes com ara, o de productes independentment», ha conclòs.

67 expositors
La fira compta amb un espai d’expositors en què un total de 67 expositors entre empreses, ajuntaments i entitats municipals es mostraran a aquesta finestra oberta al món. Exposaran l’oferta segura, sostenible i de qualitat que ofereix l’illa. Mallorca també s’obre al mercat internacional com a una destinació que aprofita la intel·ligència tecnològica amb l’objectiu d’estar presents en el mercat nacional i internacional a través de tots els canals possibles.

El Consell ha remarcat que la llengua de la fira és l’anglès «per a poder ampliar al màxim el públic assistent».

Presentacions en directe i trobades en línia
A l’espai «Auditorium», els visitants de la fira podran assistir a un total de 9 intervencions en directe per conèixer de primera mà l’oferta turística més destacada de Mallorca. El programa que s’ha previst inicialment és el següent:

09.30 WELCOME! Mallorca Tourism Board – Consell de Mallorca
10.00 The Island Cuisine: Chefs In. Miquel Àngel barrios
11.00 Palma Capital City
12.00 Sport Events and Active Tourism: Ricardo Aracil & Xisco Lliteras
13.00 The European MICE Island: Ramón Vidal
15.00 Luxury Experiences in Mallorca: Annette Andersen & Jesús Cuartero
16.00 Mallorca, International Sustainable Tourism Observatory: Mónica Núñez
17.00 ECO-TOURISM and Nature in the Mediterranean: Biodibal. Dr. Samuel Piña
17.30 Culture & Education: Magdalena Torrens, ELE USAL

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Joanet, fa devers d'un mes

De tots els estats anomenats "mercats potencials" només un té la llengua anglesa com a pròpia i oficial, i la fira es fa en anglès «per a poder ampliar al màxim el públic assistent». Si s'hi haguessin incorporat també, com a mínim, el francès, l'alemany i l'italià ¿no haurien arribat a molta més gent? ¿I el català no hi podia ser, almanco simbòlicament com a llengua del país? Demanam respecte a la diversitat, però des de Mallorca contribuïm a la imposició d'una llengua única per a les relacions amb l'exterior... Tanmateix, l'imperialisme està ficat dins el nostre moll de l'os. No només en som víctimes, també en som còmplices.

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris