cielo claro
  • Màx:
  • Mín:

MÉS per Menorca demana una major integració dels alumnes amb dificultats a l'ESO

24-05-2018

MÉS per Menorca ha presentat una proposició no de llei a través de la qual sol·licita dotar de major autonomia als centres de secundària a l'hora d'organitzar els programes específics de suport a alumnes amb dificultats d'aprenentatge.

Des de la formació menorquinista han apuntat que, actualment, la normativa autonòmica estableix que aquests programes s'han de traduir en la creació d'un grup específic per a aquests alumnes, que tan sols fan amb la resta d'estudiants assignatures com a educació física o música.

«Molts professors assenyalen que aquesta segregació afecta a elements importants del procés educatiu com el creixement personal, l'autoestima o l'adequada socialització», han afegit. Com a alternativa, alguns centres han sol·licitat poder experimentar amb l'organització d'aquests grups d'alumnes amb dificultats d'aprenentatge de manera més integradora, de manera que els recursos humans addicionals que reben els centres es puguin gestionar lliurement.

«D'aquesta manera es podria treballar d'una manera alternativa, amb un patró en el qual l'alumne amb dificultats està essencialment integrat en el seu grup, rebent un reforç suplementari per part del professional addicional», han manifestat.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Quina cultureta!, fa 9 mesos

No sé per què no subvencionen la fabricació d´una píndola perquè se la prenguin ELS PROFESSORS perquè pobrets! els alumnes no han de fer cap esforç...
i així traspassar-los la feina feta!
Ai, Quan l´esforç sempre recau en l´altre!

Valoración:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris