nubes dispersas
  • Màx: 22°
  • Mín: 15°
22°

Hila presenta la marca ‘Palma Beach’ a la fira del Turisme de Berlín

El batle de Palma, José Hila.

El batle de Palma, José Hila, ha presentat aquest dijous en la Fira Internacional del Turisme a Berlín la marca 'Palma Beach', l’objectiu del qual és convertir la Platja de Palma en una destinació turística de tot l'any.

La iniciativa està liderada per empresaris hotelers i de l'oferta turística especialitzada, segons ha indicat l'Ajuntament de Palma. 
Hila ha destacat que es tracta «d'una marca que convida a tots els agents del sector a convergir cap a uns estàndards de qualitat molt precisos i segons una demanda cada vegada més exigent».

En aquest sentit,
el batle ha recalcat que s'ha fet feina «intensament» durant aquests anys per posicionar Palma com a destinació de ciutat tot l'any «i s'ha aconseguit». «Ara toca a la Platja de Palma», ha dit.

Des de Palma 
Beach, Juanmi Ferrer ha explicat que els objectius que persegueix aquesta iniciativa són canviar la imatge de la zona; construir un nou model turístic; oferir una destinació de qualitat i sostenible i aconseguir una destinació que tengui les portes obertes 365 dies a l'any

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Gabriel, fa mes de 4 anys

No t convé dir res, Didaquet! Tu ja saps que Roma si que paga traïdors.

Valoració:1menosmas
Per T, fa mes de 4 anys

No n,hi ha cap del promotors d,aquesta marca,ni dels polítics que la respalden,que siguin residents a s,arenal.

Valoració:3menosmas
Per Sarenaler de la banda de Son Sunyer, fa mes de 4 anys

Aquesta marca NO EM REPRESENTA, perquè té un rerefons franquista (Platja de Palma és un topònim franquista, ben igualet que Palma de Mallorca), i perquè pretén allargar el malson que hem de viure uns mesos a tot l'any. S'han lluït, aquests del PSOE.

Visca s'Arenal per als residents! Aturem el caciquisme hoteler!

Valoració:4menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris