Els nostres lectors han considerat aquesta setmana que no serà possible formar un govern estable a l'Estat espanyol després dels comicis del 20D. En concret un 44,26% creu que s'hauran de repetir les eleccions, mentre que un 15,98% assegura que el PP només mantindrà la majoria simple.
Dels lectors que han considerat que sí que es podrà formar un govern estable, el 24,18% han considerat que el PSOE i C's permetrà la investidura de Rajoy. Per contra, només el 15,57% considera que les esquerres arribaran a un pacte de govern.
Els nostres lectors consideren que s'hauran de convocar noves eleccions a l'Estat espanyol

COMENTARIS
Pàgina 1 de 1
Pàgina 1 de 1
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Noves eleccions i que tots els nacionalistes, regionalistes i sobiranistes de Balears, s´unesquin i se presentin junts. D´aquesta manera serà possible treure un diputat d´aquí, que defensi els nostres interessos.