algo de nubes
  • Màx: 23°
  • Mín: 21°
18°

La FECCOO vol que cada centre educatiu decideixi on necessita augmentar la plantilla

07-05-2015

L’afiliació de la FECCOO ha presentat avui les seves propostes de millora dels criteris de plantilla docent i d’esmenes al currículum LOMQE que va presentar la Conselleria per al curs 2016-2017.

Totes les propostes van dirigides a millorar les xifres d’èxit escolar dels centres educatius i potenciar la seva l’autonomia. Una autonomia que la FECCOO entén només en termes pedagògics. «Mai sobre criteris estrictament laborals», diuen.

Per això, consideren que els desdoblaments a les aules «han de ser l’eina clau». Però no només a anglès com la Conselleria reforça, «sinó també a la resta d’assignatures on els equips docents puguin trobar que sigui necessari». És per això que també troben que han d’existir uns criteris comuns a tots els centres per tal d’equilibrar les plantilles al temps que es doni la flexibilitat necessària perquè cada centre les pugui adequar a les seves característiques, necessitats i als seus projectes educatius.

FECCOO creu que s’ha d’oferir especialment el desdoblament a l’àrea d’artística «no només per reforçar aquesta àrea tant maltractada per la LOMQE, sinò també com a criteri per al manteniment de la plantilla anterior a la pròpia LOMQ»

Segons el sindicat, els desdoblaments també permetran assolir les ratios que estan pactades a l’Acord Marc.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per I tant, fa mes de 4 anys

Fan falta mestres d'Educació Especial. I molts!

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris