algo de nubes
  • Màx: 18°
  • Mín: 10°
18°

L'Ajuntament crearà una segona oficina municipal d'informació al consumidor a la nostra ciutat

El servei ubicat a l'Olivar ha tramitat 939 queixes

L'Ajuntament de Palma té previst crear una segona oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC), tot i que encara no ha decidit quina serà la seva ubicació. Actualment, el servei que es presta al mercat de l'Olivar ha tramitat devers 939 queixes.

La regidoria de Sanitat i Consum estudia la possibilitat d'ampliar el servei que es presta a la ciutadania per tal de recollir les seves queixes i inquietuds. La majoria de queixes que es plantegen fan referència a la telefonia (20,90%) i als electrodomèstics (12,70%), mentre que en un petit percentatge (4,47%) les molèsties denunciades estan relacionades amb el transport aeri a Mallorca.

La responsable d'àrea, Mariona Sans, explicà que «mantenim reunions periòdiques amb els cinc presidents dels mercats municipals, on ens fan arribar les seves necessitats. Som conscients de la necessitat de potenciar els mercats, alhora que de la importància d'oferir majors i millors serveis al ciutadà». En aquest sentit, la regidora del PP ressaltà el paper que tenen les oficines municipals d'informació al consumidor pel seu valor estratègic dins l'àmbit del consum a la nostra ciutat. Sans anuncià la imminent obertura d'una segona OMIC al nosre municipi.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris