algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín:
10°

El Govern vol potenciar la imatge de Mallorca dins el mercat italià

L'ofensiva promocional pretén atreure turisme familiar i de gent gran

El Govern potenciarà la imatge de Mallorca dins el mercat italià. L'ofensiva promocional respon a la preocupació expressada pels principals touroperadors del país i tendrà com a objectiu primordial atreure el turisme familiar i de gent gran.

Aquesta és una de les principals conclusions de la reunió que el conseller de Turisme, Joan Flaquer, i el director gerent de l'Ibatur, Raimundo Alabren, mantingueren dilluns passat a la fira turística de Milà, la BIT. Els responsables d'Alpitours, Grupo Ventaglio, I viaggi del Turchese i Parma Tour destacaren el poc coneixement que es té de l'illa major de l'Arxipèlag, alhora que reclamaren accions conjuntes amb el Govern per fer promoció turística.

El mercat italià aportà devers 426.000 visitants el 2004, dels quals més de la meitat passaren les seves vacances a Eivissa i Formentera. La seva evolució positiva d'un 4,9% fa preveure per a enguany un nou increment, tot i que els responsables autonòmics de turisme no volen fer cap pronòstic. Entre els incentius aportats pel Govern es troba la celebració a Menorca del congrés anual de la patronal italiana d'agents de viatges -Fiavet- el maig vinent.

Els touroperadors italians acolliren «amb moltes ganes» el projecte de la targeta verda i es comprometeren amb el Govern a comercialitzar-la entre els seus clients a partir d'abril. El director general de la Fundació pel Desenvolupament Sostenible, Pau Collado, mantingué una reunió amb els principals majoristes, als qui explicà els objectius de la iniciativa que substituirà els fons que generava la derogada ecotaxa.

La directora de l'Oficina de Turisme de Milà, Maria Teresa Torre, acompanyà la delegació balear desplaçada a la BIT. El mercat italià és el tercer emissor estranger a les Balears.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris