algo de nubes
  • Màx: 16°
  • Mín:
15°

Les Balears fan arribar al mercat italià la seva realitat pluriinsular

El Govern aprofita la Fira de Milà per iniciar una ofensiva promocional

La Conselleria de Turisme vol acostar la realitat pluriinsular de les Illes al mercat italià. La idea que fonamenta aquesta inciativa és aconseguir una presència més equilibrada a tot l'Arxipèlag dels 426.000 visitants registrats el 2004, dels quals més de la meitat es concentrà a les Pitiüses.

La mostra turística de Milà, la BIT, obre avui les seves portes amb un objectiu clar per als nostres representants institucionals: aconseguir un creixement sostingut de la quota de turisme italià, en aquests moments del 3'9%, i consolidar-lo com a tercer mercat emissor estranger, després de l'alemany i el britànic. Tot i que es tracti d'un mercat petit, el Govern hi ha previst una nova ofensiva promocional basada en els valors ambientals de la «targeta verda» i la diversitat de la seva oferta.

El conseller de Turisme, Joan Flaquer; el director gerent de l'Ibatur, Raimundo Alabern; i el director general de la Fundació pel Desenvolupament Sostenible -Fdsib-, Pau Collado, viatjaran avui a la BIT de Milà, on conversaran amb agents i majoristes per presentar-los els projectes mediambientals del Govern.

El mercat italià mogué cap a les Balears un total de 425.884 visitants durant el 2004, amb un increment del 4'9% respecte de la temporada anterior. Eivissa i Formentera acolliren més de la meitat dels italians que visitaren l'Arxipèlag, en concret 227.632. De fet, foren les Pitiüses les que registraren el major increment en aquest mercat, que va ser d'un 10'6%. En canvi, a Mallorca s'hi mantingué estable (+0,3%) i a Menorca hi patí una forta caiguda (-4,1%).

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris