algo de nubes
  • Màx: 18°
  • Mín: 12°
14°

L'Hospital sondejarà l'opinió dels veïns per millorar la seva atenció

Una persona s'encarregarà de recollir els suggeriments i les queixes

L'Hospital de Manacor sondejarà l'opinió dels veïns de Felanitx amb l'objectiu de millorar l'atenció i la «qualitat humana» del centre comarcal, assenyalà el director gerent, Antoni Mesquida, després d'una reunió mantinguda amb la batlessa de Felanitx, Catalina Soler.

En la trobada, Mesquida informà Soler de les diferents iniciatives que es pretén aplicar a l'hospital per «acostar-lo als ciutadans». Entre aquestes intencions, el gerent va proposar a la batlessa el nomenament d'un representant de Felanitx perquè reculli les propostes de millora, els suggeriments, les queixes i «els sentiments dels ciutadans» en relació amb el centre sanitari comarcal.

Ara la batlessa designarà una persona que anirà recollint les dates i de manera periòdica es mantindran reunions amb els responsables de l'Hospital a fi d'analitzar i de solucionar els problemes detectats amb aquestes enquestes.

D'altra banda, Antoni Mesquida anuncià que a final d'any pot entrar en funcionament el servei de ressonància magnètica amb la finalitat d'evitar que els pacients s'hagin de desplaçar a Palma i per «donar així més qualitat de vida als residents de la comarca».

Mesquida va facilitar algunes dades de les persones de Felanitx que han rebut atenció enguany al centre mèdic. En total s'hi han atès 2.310 urgències. Quant a les visites dels metges de capçalera al complex sanitari, han estat 3.795.

Quant a altes en medicina interna han estat 265, 119 en cirurgia, 69 en traumatologia, 100 en ginecologia i 6, en fi, a la unitat de cures intensives.

El gerent anuncià que a les llistes d'espera de cirurgia no hi ha ara mateix ningú i explicà que la previsió d'enguany en relació amb el 2003 és atendre un 12'9% més de pacients. La batlessa, Catalina Soler (PP), va valorar de manera molt positiva la reunió i aprofità per lloar les diferents iniciatives de l'Hospital de Manacor per a millorar l'atenció dels pacients.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris