algo de nubes
  • Màx: 16°
  • Mín:
16°

Les restes de les víctimes estaven escampades a un radi de 100 metres

Amb l'impacte, una gran fumerada era visible a diversos quilòmetres

P.M./J.J./G.P.Palma.
Les persones que van poder accedir al lloc de la tragèdia es van trobar amb un paisatge desolador, amb restes humanes i de l'aparell escampats en una radi de cent metres. L'impacte contra la roca va ser tan brutal, que el tros més gran d'un cos que es va poder recollir va ser la part d'un tronc. A la zona, amb visibilitat molt escassa per la densa boira i el fum que continuava sortint dels trossos del jet que es van incendiar, anaven apareixent membres carbonitzats. Foren aquestes les primeres imatges de la tragèdia.

Després, amb el pas del temps, es van anar coneixent les dades de les víctimes i de l'últim vol que van efectuar en la seva vida. Enrique Soria, el pilot, era el director general de la multinacional Nifco España i propietari d'una acadèmia privada per a pilots a Sabadell. Ell i els seus dos cunyats tenien el pla de vol aprovat per enlairar-se de Son Bonet. Ho van fer a mig matí i després el pilot es va comunicar amb la torre de control de Son Sant Joan.

Els experts en navegació aèria consideren 'il·lògica' la ruta que seguí Enrique Soria. Expliquen que ahir, a causa de les nul·les condicions, les escoles de pilots de l'Illa van cancel·lar tots els vols. Hi havia molta boira i, en el cas concret del jet privat, es considera que el normal era, o bé ascendir a uns 4.000 peus i després girar a l'esquerra, passant per sota de la serra amb destinació a Sabadell, o bé optar per dirigir-se cap Pollença, passar el far de Formentor i després girar l'aparell cap el seu punt de destí. El pla de vol assenyalava un temps de navegació d'una hora i 20 minuts, amb destí a Sabadell. Aviació Civil ha obert una investigació.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris