algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín:

Més de 400 comerços participen en la promoció Shopping auf Mallorca

El majorista Thompson s'uneix a Tui en la campanya d'enguany

P.RIPOLL. /EFE. Palma.
La campanya «Shopping auf Mallorca», dirigida als turistes procedents d'Alemanya que viatgen a l'Illa en temporada baixa, compta enguany amb l'adhesió del majorista britànic Thompson i de 401 comerços, 100 més que l'edició anterior. Aquestes són les principals novetats de la campanya, que es posa en marxa per quart any consecutiu. El pressupost arriba als 204.334 euros i serà finançada al 50% pel Govern balear i la Cambra de Comerç de Mallorca, Eivissa i Formentera.

En concret, la campanya consisteix en l'edició d'una guia en anglès i alemany, amb un tiratge de 50.000 exemplars, i 70.000 targetes de descompte, entorn del 10% en la majoria de productes. També es repartiran uns adhesius identificatius entre els comerços associats, que mostraran en els seus aparadors i caixes registradores la seva condició de participants en la campanya.

Malgrat que «Shopping auf Mallorca» fou presentada ahir, començà el passat 1 de novembre i finalitzarà el 30 d'abril del 2003. La Fundació Ibi-Comerç s'ha encarregat de l'edició i distribució de la guia, en què s'inclou la inserció dels noms dels establiments adherits a la campanya, rutes comercials d'interès i publicitat.

El president de la Cambra, Miquel Lladó, destacà la importància de la contribució de les vendes dels comerços en l'exportació d'articles mallorquins. El conseller de Turisme, Celestí Alomar, ressaltà els aspectes de diversificiació turística que implica la campanya, mentre que el vicepresident del Govern, Pere Sampol, agraí als representants de Tui i Thompson la seva imaginació per oferir un producte diferent al de «sol i platja».

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris