nubes dispersas
  • Màx: 18°
  • Mín: 16°
14°

Queixes pel «caòtic» sistema de tramitació de la targeta sanitària

Una desena de persones presenten queixes al centre de salut

El centre de salut d'Inca ha rebut diverses queixes pel «caòtic» sistema de tramitació de targetes sanitàries que fa servir. Una desena de persones interessades a tramitar la targeta presentaren ahir reclamacions escrites perquè no se les va atendre en l'horari previst i no en reberen cap explicació. Les persones que tramiten o que modifiquen dades de la targeta solen ser nous residents o persones que canvien de centre o de metge de capçalera. L'horari per tramitar les targes és de dilluns a dimecres a partir de les 11 hores.

No obstant això, ahir «no hi havia números per demanar el torn i la persona encarregada de tramitar la targeta ho va començar a fer a les 10 hores. Després, mitja hora abans de començar l'horari estipulat, ha dit que partia i que tornàssim un altre dia, sense donar-ne cap tipus d'explicació», va manifestar un matrimoni afectat. Aquest fet va provocar la indignació de la gent que esperava, que va presentar una desena de reclamacions individuals davant els responsables del centre. «Jo ja vaig venir la setmana passada, em donaren el número set a les 09.45 hores i a les 13.45 me'n vaig anar i encara no m'havien atès», explicava una de les persones que posà una reclamació.

Els denunciants qualificaren de «preocupant» el fet que «la tramitació de les targetes a Inca sigui tan lenta i poc seriosa, ja que si no tens targeta, no tens assignat metge de capçalera i estàs obligat a anar a urgències perquè et facin determinades receptes». Des de l'IB-Salut, es desconeixia ahir amb exactitud a què es devia l'incompliment de l'horari de tramitació i s'atribuí el problema a una errada de coordinació.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris