cielo claro
  • Màx: 27°
  • Mín: 26°
28°

Turisme potenciarà el mercat britànic

Inverteix 60 milions en la millora de la plana web

La Conselleria de Turisme ha contractat una empresa de relacions públiques a Londres perquè dugui els interessos de la comunitat autònoma en el mercat britànic. La directora gerent de l'Ibatur, Tiffanny Blackmann, aprofità l'estada a Londres de la setmana passada per tancar aquest projecte del Pla de Màrqueting que prepara amb la col·laboració de Tourespaña. Blackman explicà a Diari de Balears que el mercat britànic és a l'alça i que el Govern vol estimular aquesta tendència que pot pal·liar els descens d'altres emissors turístics.

D'altra banda, Blackman informà que la plana web de promoció turística rebrà una inversió de seixanta milions de pessetes, fet que permetrà introduir-hi considerables millores. El conseller Celestí Alomar té una gran confiança en aquesta nova eina de promoció que a partir d'ara permetrà contractacions per mitjà del correu electrònic i realitzar perfils dels clients que s'incorporarien a una base de dades i donarien fonament empíric al Pla de Fidelització. La web de Turisme inclourà també diversos canals temàtics i una intranet, detallà la directora gerent de l'Ibatur.

Blackmann avançà que el Pla de Màrqueting, que inclourà «novetats molt importants», serà presentat en un termini molt breu. A pesar de l'enfrontament entre el Govern balear i la Federació Hotelera per l'ecotaxa, Tiffany Blackmann explicà que el Pla de Màrqueting s'ha realitzat amb l'activa participació de «moltíssims» representants del sector turístic, la implicació dels quals ha estat «molt activa». Respecte de l'ecoimpost turístic, el Govern avançà divendres passat que l'aprovació del reglament és imminent.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris