algo de nubes
  • Màx: 16°
  • Mín: 12°
15°

«He telefonat 50 vegades al 1004 i encara no tenc una solució»

Catalina Obrador fa 15 dies que no té línia, tot i haver pagat les factures

«Arribarà un dia en què portarem els telèfons incrustats a les nostres orelles», deia l'eslògan d'un anunci. D'acord, tal vegada un dia passi això, malgrat tot, en una casa de Felanitx sembla que succeeixi tot el contrari. La propietària d'aquesta llar felanitxera, Catalina Obrador, fa uns quinze dies que no té línia en el seu telèfon fix i el més greu és que ningú no és capaç de solucionar el problema.

Aquesta veïna de Felanitx explica que ha telefonat unes cinquanta vegades al 1004 de Telefònica perquè trobin una solució al seu problema. Encara que ho sembli, el nombre de telefonades no és exagerat, ja que Catalina té una llista amb el nom de totes les operadores que l'han atesa i que quan telefona tan sols es limiten a dir-li que «ja conec el seu cas». Afegeix: «Les operadores em passen amb facturació, facturació amb un altre departament i així successivament».

Segons la història de Catalina Obrador, el passat dia primer de desembre va rebre una notificació que deia que si no pagava una factura de 14.000 pessetes, el dia sis li tallarien la línia de telèfon. Així fou com Catalina anà el mateix dia a una entitat bancària per tal d'abonar la quantitat especificada a la notificació. Tot i que la veïna de Felanitx va ingressar les 14.000 pessetes el mateix dia primer, el dia sis li tallaren la línia de telèfon.

D'aquesta manera, Obrador va telefonar al número d'atenció al client, el 1004, i li digueren que havia d'enviar un fax amb la factura pagada del banc. Així ho va fer, però no li connectaren la línia. Després d'intents infructuosos perquè li tornassin la línia, ara Catalina sol·licita que si «hi ha algú responsable de Telefònica que vulgui ajudar-la per tal de posar fi al seu problema, que li telefoni al seu mòbil.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris