muy nuboso
  • Màx: 16°
  • Mín:
15°

Un pla de qualitat modernitzarà l'administració pública autonòmica

La CAIB instal·larà també mesures d'estalvi energètic als seus edificis

El Consell de Govern va aprovar ahir la implantació d'un pla de qualitat amb l'objectiu de modernitzar el funcionament de tot el sistema de gestió i atenció al públic dins de l'Administració autonòmica. El projecte, que impulsa la Conselleria d'Interior, està basat en l'anomenada «estratègia del client», un sistema que s'organitza sobre la base que el bon o mal funcionament dels serveis públics s'ha de mesurar a partir del grau de satisfacció dels usuaris.

La Comissió Interdepartamental de Qualitat, adscrita a la Conselleria d'Interior, que dirigeix el socialista Josep Maria Costa, serà l'encarregada de fer efectiu el pla i del foment de les funcions de la Inspecció de Serveis. Abans de la implantació del pla, que serà efectiu en un termini de deu anys, s'avaluaran els serveis i els sistemes informàtics existents. L'aplicació del pla de qualitat, que involucrarà els consells insulars i els ajuntaments illencs, suposa l'aplicació de les noves tecnologies en la gestió administrativa i en l'atenció al ciutadà, la implantació progressiva d'oficines d'atenció i de la finestreta única a tot l'àmbit territorial, així com també la creació d'una unitat administrativa central d'informació i de registre de documents.

D'altra banda, el Consell de Govern també va aprovar ahir, a proposta de les conselleries de Medi Ambient; Obres Públiques, Habitatge i Transports, i d'Innovació i Energia, la implantació de distintes mesures d'estalvi energètic, foment de l'energia solar i tèrmica i estalvi d'aigua als edificis i instal·lacions de titularitat pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

COMENTARIS

De momento no hay comentarios.

Comenta

* Camps obligatoris