Segons va indicar el primer tinent de batle, Martí Serra, a DdB, per als tècnics aquest recorregut seria la millor solució, més que fer dues línies diferents, perquè permetria establir un transport regular amb uns horaris determinats que millorarien la qualitat del servei.
En principi, segons Serra, es preveu ubicar el centre neuràlgic del transport en una zona propera al Centre de salut i a l'Institut, entre el Polígon i Son Ramonell Nou. Així es podria enllaçar amb un previst abaixador del tren si la Conselleria de transports del Govern balear arriba a autoritzar-lo.
D'altra banda, aquest centre neuràlgic estaria connectat amb dues estacions més a Marratxí. Una s'ubicaria al nucli des Figueral i l'altra al Pont d'Inca, des d'on els usuaris podrien enllaçar amb els autobusos de l'EMT de Palma.
«El transport "puntualitza Serra" és una de les prioritats de l'equip de govern i aviat hi haurà una reunió amb els tècnics per avançar el projecte concret i valorar el cost aproximat de les inversions a fer-hi»