cielo claro
  • Màx: 25°
  • Mín: 24°
25°

El Teatre del Mar afronta la situació límit amb un programa de fidelització per salvar-se

El director del Teatre del Mar, Carles Molinet.

17-10-2014 | Guillermo Esteban

El Teatre del Mar avui es troba en una situació límit: l’escassa participació pública en la cultura, l’IVA cultural i la recent suspensió del projecte de Llei de mecenatge fa que la situació no sigui sostenible a mig termini. El Programa som TdM vol fidelitzar l'espectador, l'únic que els permet tirar el projecte endavant.

Per contra el constant suport dels espectadors a través de diferents mecanismes, com l’Associació d’Espectadors del Teatre del Mar, i el manteniment d’uns índexs d’assistència més que remarcables, els encoratgen a continuar lluitant per un futur possible. Davant aquesta situació el teatre presenta avui un pla de futur amb la confiança de canvis en la política cultural institucional.

Tot això ha estat possible gràcies al suport permanent dels espectadors i a l’esforç desinteressat de tot el patronat de la fundació, i especialment dels membres de la Junta de Govern.

El Pla de Futur és el Programa som TdM
El Pla de Futur és el Programa som TdM és un programa que pretén aprofundir les relacions amb el nostre principal aliat, l’espectador. Un programa que relaciona les parts de forma orgànica no de pertinença, sinó de part. Som Teatre del Mar:

El Programa incorpora diferents línies:
1.- Augment de la participació dels espectadors en els òrgans de decisió de la Fundació Teatre del Mar. Fins a déu membres de l’Associació d’Espectadors formaran part del Patronat de la Fundació Teatre del Mar i dels seus òrgans de decisió.

2.- -Nova Plana web i millora dels mecanismes de relació amb els usuaris i espectadors. Una Web connectada amb tot el que ofereix el teatre del Mar, amb tota la informació del que Som, de qui Som, i totes les facilitats i enllaços per circular còmodament pel tot orgànic del Teatre.
3.- Nou programa de gestió d’entrades i reserves. Incorporant un potent CRM (Customer relationship management) per a desenvolupament d’espectadors i una relació més directa amb cada un d’ells. Per una gestió personalitzada que defugi de l’spam i només dialogui amb l’espectador d’allò que realment l’interessa i li faciliti la seva relació amb el Teatre del Mar com a part orgànica que és.

4.- Targeta Som TdM amb la qual els espectadors entraran a formar part del Teatre del Mar i que permetrà una atenció personalitzada. Des del primer accés al Teatre, des de la primera visita, la targeta Som TdM li permetrà realitzar totes les gestions amb el teatre i facilitarà el diàleg. A més podrà comptar amb un descompte en totes les activitats del teatre des del primer moment, en què es farà titular de la targeta.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente
Per Maria, fa mes de 4 anys

Quina pena l'enveja i la falsedat que hi ha per aquí! Crec que hi ha gent que dóna la cara i parla clar i, precisament per això, rep bufetades de vosaltres que us amagau darrera anònims i noms falsos... això sí que és ser valent! I segurament sou dels primers a fer coa per sa "cadireta" que comentau.... Au, reconeixeu-ho, us menja l'enveja i perdeu el temps miseramblement en criticar els altres, els que sí que fan, i no moveu ni un dit ni per canviar les coses ni per millorar-les. És tan còmode mirar i criticar-ho tot. Ah! i fer bon teatre també es veu que és molt fàcil i en sou experts, no?

Valoración:1menosmas
Per Teatre bo, fa mes de 4 anys

Visca el Teatre del Mar!!!!!!

Valoración:9menosmas
Per Circ de Voltors, fa mes de 4 anys

Els voltors ja sobrevolen, editorial Moll, el català a l,escola, eliminació de la cultura als pressupostos...estam en perill i ells només vomiten. Sempre que les nostres entitats culturals estan en perill apareixen els voltors carronyaires. Círculos i renegats varis.

Valoración:0menosmas
Per C Ferriol, fa mes de 4 anys

Som una espectadora assidua del Teatre del mar i som sòcia perquè em sent molt lligada en aquest espai, gràcies a ells he pogut veure obres que d'altra manera no hauría pogut i he disfrutat molt de bon teatre. Als que com jo consideram imprescindible aquest teatre ens fan pena els dos pobres comentaristes fixos de cada notícia. L'enveja i el rencor són dolentes per la salut.

Valoración:10menosmas
Per A pencar, fa mes de 4 anys

La cara és el mirall de l'ànima.

Valoración:0menosmas
Per Nina, fa mes de 4 anys

En Molinet podría demanar euros als seus admirats reis d'Espanya (recordem que el maig del 2005 els va retre pleitesia al palau de l'Almudaina amb un bon soparet que va pagar el poble, com sempre).

Valoración:-11menosmas
Per Endavant, fa mes de 4 anys

Tots aquests són maquinetes d'aconseguir subvencions, direccions d'esadibs, etc, etc, i lo bo de tot aquest 'gran teatre' que diuen fer just ho diuen ells. No ha estat mai avaluat per experts de bon de veres...
Seguiu plorant que fins ara us ha anat molt bé...

Valoración:-18menosmas
Per Mals temps, fa mes de 4 anys

Els del PP " inverteixen " tots els pressuposts de Cultura, intentant fabricar la llengüa Bãlhéàrr i construïnt una Història de disseny, perdó volia dir "de diseño y por encargo"

Valoración:3menosmas
Per MOLÍ, fa mes de 4 anys

Ara tendrà bo amb els seus tendrà una cadireta política.
Ja la va tenir fa 4 anys.
au bona nit.

Valoración:-13menosmas
Per queme dise, fa mes de 4 anys

Pero que dèis,, pero bono ? si el sr. Bauza cada dos per tres s'omple la boca de educaciò i cultura, ¡ ha ! que que es en català, aaaaaa crec que diu que això no es cultura, es adoctrinar, i per tant dòna subvencions al Circo Balear que això si,. es "teatro del bueno".
He de reconeixer que es molt inteligent, es massa.

Valoración:7menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris